KDYŽ LEF CVIČÍ DRAKA...

A nebo na draka, ...dyk je to jedno...



Myslel jsem si, že ze strany "politických selebrit" mě už nemůže vůbec nic překvapit a rozhodit...

Jejich geniální názory respektující situaci obyčejných lidí, ortodoxní postoje které nedokáže změnit nic ...snad kromě trocha těch "stříbrňáků na tabáček".


Slušnost, poctivost, tolerance, neúplatnost...

(Ještě bych na pár charakterových vlastností přišel, ale je to škoda času.)

 

Včera se mi do ruky dostal jeden bulvární plátek, (ne nekoupil jsem si ho, obsah bych asi intelektuálně nezvládal), ale už na druhé straně mě klesla brada...

Nedozvěděl jsem se ani to že přistáli marťaňi, ani to že to Jágr je těhotný, já tam viděl čínského draka...

No on to úplně až tak drak nebyl, (proužkované kalhoty a světle růžovou košili oni nenosí) spíše něco jako drakoprase...


Abych to zbytečně neprotahoval, článek se jmenoval : "Cvičíme s Paroubkem" a na dvou fotkách byl zmíněný politik, vůdce národa a majitel sexy mozku.

Vyfocen byl v pózách kde vypadal jako při záchvatu ledvinové koliky.



Malá ochutnávka

 

Říkal jsem si tak konečně, (jak je to o těch mlýnech?) ale po přečtení článku jsem se dozvěděl, že to záchvat není, že je to cvičení a naopak ledvinám prospívá.

Jedná se o čínské cvičení, které svým císařům vymýšleli taoističtí mniši.


...Měli je prostě rádi, tak jim vymysleli pár cviků aby od nich měli pokoj...


 ...Stejně jako nás má rád Velký Jirka, který od nás po volbách taky chce mít pokoj, ale až po, a který je velice zábavně předvádí...


Viděli jste skvělý italský film Bože jak hluboko jsem klesla ?

...Tak to taková prdel nebyla...


Je jasné, že člověk něco dělat musí a když to nejde rukama, musí to jít přes sexy mozek,  mělo by to mít nějakou úroveň...

...Já vím žijeme, kde žijeme...

...I chápu to, že je před volbama a ber kde ber...


Jen jsem pouze zvědav, zda tato agitka neodhalí v našich politicích doposud  skryté a nepoznané vlohy a nadání...

Jen tak namátkou mě napadá: létání na létajícím koberci či na zlatém padáku, pobyt na třech místech a funkcích zároveň, levitace nad davy,  neustálý hypnotický spánek nebo třeba svévolné mizení předmětů a písemností...

 

No, vlastně většinu z toho tady už máme, tak se můžeme pouze těšit na další a s napětím sledovat kdo onu pomyslnou laťku trapnosti ještě sníží.

Ono ale všechno něco stojí...

i když to za to nestojí...


Aby toto nevypadalo jako další PR článek, přikládám pár dalších foteček...

...pro případ že by jste si také chtěli zacvičit...

Takhle vysoko chci a pěkně prosím...
Stále pěkně prosím...
A až to vyjde...takhle si vydechnu...

Cvičení prý prodlužuje věk a jelikož jsem asi o 20 let mladší než zmíněný jogín, tak jen doufám...

 

                                          ...že si spolu snad už nezacvičíme...

                                            ... A MYSLÍM TO UPŘÍMNĚ...

 

 I.P. RUMOV


 

Žádné komentáře:

Okomentovat