CHALUPÁŘSKÁ PÁTEČNÍ CHVILKA POEZIE...

...Co skříň šatní před světem skrývá...




Ivan Pavlovič Pivov



vítěz literární soutěže "Zlatý Antabus 2011" na zadané téma "Černé můry závislosti".



A nyní se vážení čtenáři nechte pohltit autorovým dravým stylem...





Páteční ráno - malý děs,
mozek spí, však tělo vstává,
robotovat musím...
bohatý jsem, však bez peněz,
výhled do budoucna mi sílu dává,
stále robotovat musím...



Podzemní vláček, jest úděl můj,
ještě hodin deset,
vydržet musím...
nelehce a to stůj co stůj,
i kdybych si celý den nesed,
já vydržet musím...



Každé trápení však konce má,
odpoledne náhle přišlo,
já pojedu...
provoz a kolony, D1 očistec mi udělá,
však na kilometru padesátém mě došlo,
že i přesto dojedu...



Komín už zdálky vidět jest,
chalupa se blíží,
říkám si že si dám...
místo ve čtyři já přijel v šest,
náves se ve mě shlíží,
ano to si tedy dám...


 
Zámek dózický, zámek patentní,
problémem není klíč já mám,
tak ho otevírám...
ačkoli možná alkoholik latentní,
ten obraz přál bych vidět i Vám,
velmi rychle otevírám...



Šatní skříň se zdálky tváří,
nezůčastněně a zcela netečně,
však jenom já vím...
jaké tajemství uvnitř skrývá,
perpetum mobile, stroj na štěstí?
odhalme tedy tajemství společně,
 i když já už to vím...
 


Matka pípa, otec soudek, společně tu sedí,
pohledem zdravím, půllitr do ruky beru
a točím...
rodina ode dveří na mě vyděšeně hledí,
na poznámky o alkoholismu já s... (se směju),
a točím a točím a točím...



Páteční ráno za mnou jest,
teď na zápraží tu sedím,
bohat ačkoliv bez peněz,
do dna půllitru hledím...
bez civilizace, konzumu, akcí, výprodeje,
být jen člověk a je mi jasné,
že pít pivo je krásné,
a žít...

 jenom žít...


                                                                                                   I.P.PIVOV













 







Žádné komentáře:

Okomentovat