Z DENÍKU STARÉHO NEMOCNÉHO MUŽE...

Čas, místo, osoby, neznámé... události, kontext, situace, přinejmenším mírně povědomé...




Pondělí:
Včera jsem ho zase viděl...tedy ne, ne, ne, ho vidět nemohl protože už není...
to není, není možné...
stál tam...díval se na mne... šeptá co mám dělat...!...
 nemohl...bolí mne hlava...
...už ke mě chodí skoro rok...

kde mám tu červenou pilulku ??


Úterý:
Tenis...vyhráli oni...tedy my všichni...ale taky hraji...velice, velice dobře...nikdo mi netleská...
říkal mi to....
měl radost...že nemám radost... 
... jsem nešťastný...
jak to říkal doktor?...ten červený...
...aha...

raději dva...


Středa:
Nemám strach...mluvil o ekonomii...pche... bych mohl mluvit... to vím...
a to tedy není, není možné...doopravdy ne...
...sloučení??
 čeho??
 Evropy???
ne, ne, ne s tím tedy nemohu...a už mi dej pokoj ...nechoď ke mě!!...
souhlasit...
jsem to nastartoval...to...to...
...neviditelnou ruku trhu...
...směje se mi...
nemá proč...
...když už není...proč ho ale vidím???


Čtvrtek:
Padá snížek... 
...bílý, čistý, neposkvrněný...zase za mnou byli...ne on, ale oni, mají prý nápad...
...proč nemám nápad a oni ano??
V noci přišel...sluníčko už spalo... nemohl...
stál u postele a...
...co on to vlastně říkal???
Pravda?...vítězí??
tomu nevěřím...Láska?... mám rád...ale ano, ano...
, , se bojím...

...ten červený pane doktore ???


Pátek:
Když sníh...lidi jezdí...to ano... jezdím velice dobře...ať řeknou že ne!!!
...je ale zajímá ta holka...prý dobrá...nejlepší...
jsem lepší...proč to neřeknou??
...nemám je rád...ublížil bych jim...jak?
Ne, ne, ne nejsem agresivní...už to neřeknu pane doktore...
...tu injekci nechci...a...
...ty se mi nesměj...
...nikdy jsi nelyžoval...
tak dobře jako ......
...běž pryč a...

...nepráskej tím knírem...


Sobota:
Řekli mi svůj nápad...dobrý skutek...prý...
nevím, nevím, jsem ekonom...a velice dobrý...
... píšu knihy...
...nečte je nikdo...
Ještě se rozhodnu...zadarmo to nebude...nemám je rád...a dělat dobrý skutek?...jim?
..proč?
A kde je on?
proč dnes nepřišel???
...alespoň se vyspím... ke své práci potřebuji klid...

...kilo másla a kilo másla...KOLIK vlastně stojí máslo!!!


Neděle:
Nakonec přišel...už bylo pozdě...zase přišel strašit???...naštvat?!
prý včera nemohl...
byl v Ruzyňi...
se podívat...
velká sláva...
tam nebyl...proč také?

...ekonomicky nevýhodné...mít svoje letiště...samozřejmě...i když...
chci taky letiště!!!...svoje...nebo alespoň nádraží...
si to zasloužím...za to všechno...
a ani si nevzpomenou...
...nemám je rád...
a už vím...podepíšu to!!!...a ty mě nestraš totiž můžu podepsat co chci...
na to...mandát...mám...a dobře vám tak...

...UVIDÍTE!!!


Pondělí:
Podepsal, podepsal...heč!...a víc než jsem musel...a ještě něco navíc, také mám kamarády...a to jsem vymyslel !
... rozhoduji kdo ano a kdo ne...
krása...
...TY už dávno ne...
to je za to že mě nemají...rádi...
ať trpí...
Ty ne...nebudeš...nejsi...že tě mají a měli rádi?!...
hajzlové...
zítra jim to řeknu...
...


Úterý:
Televize...to... rád...všichni mě vidí...to je dobře...
jsem se rozhodl...
sledovals???
...byla jízda...viď?...dobře jim tak...
jsou krátkozrací...
prý morálka...jak?
...samé noviny ...
televize ...
všude ...
...a ty? kdepak jsi pravdolásko...co? teď? 
...co říkáš?

UBOŽÁK?...PARAZIT?...MAMÁNEK?

že už nikdy nepřijdeš? proč? chci ti říci...to...jak velký ...
nechoď pryč...
hele...

...hele???


Středa:
Nepřišel...nevadí...všude ...ale říkali...že dlouho...NE!
jsem smutný...
nemají mě rádi...
ještě více...
všichni...
...ten červený ano?
...raději dva...
...nemám si s kým povídat...
jsem sám...
děd Vševěd...
co všechno ví...

Hele kdepak jsi???


Čtvrtek:
Jen pár dní...a...skončí všechno...
i ...
někdo jiný...nechci, nechci...ne, ne, ne!!!
Proč tu nejsi???
...přijď hele...
... sám strašně sám...

......

......

...to takhle nemyslel...



ZVÍTĚZÍ ALESPOŇ JEDNOU PRAVDA A LÁSKA NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ???




Žádné komentáře:

Okomentovat