1. STAVBA AUTODRÁHY KROK ZA KROKEM, filozofické pojednání o důvodu...

Diagnoza 01 - O tom, co má společného krize středního věku a autodráha, o tom jak všechno cválá kupředu a taky o tom, že jeden nikdy neví, co ho napadne...



UPOZORNĚNÍ:

Pokud je Vám dvacet,a na této stránce jste se ocitli úplnou náhodou, vřele Vám doporučuji prohlížeč zavřít, stránku zablokovat ve firewallu a již se sem nevracet...
Tato stránka sice nepoškodí Váš počítač, může však ale nenávratně poškodit Vaší psychiku a další náhled na Váš budoucí život...


Možná to znáte...

Je Vám přes čtyřicet, ráno se probudíte, (pokud tedy vůbec) a bolí Vás úplně všechno. Při pohledu do zrcadla se vyděsíte, kdo že to s Vámi v koupelně stojí a po vyčištění zubů, které Vám ještě zbyly a učesání čelní pleše vaše autodiagnostika pokračuje...

Z kobry vytetované na pravém rameni se pomalu, ale jistě stává podivně scvrklý mlok a na břišní partie stále více působí gravitace.
Nápisy na výrobcích velikostí pod 3 milimetry, vás bez brýlí přestávají zajímat a máte naopak neustálou potřebu bilancovat...

Vítejte v krizi středního věku, mladší sestry andropauzy...


Ne toto není autodráha...

Každý se s ní musí vypořádat po svém.

Někdo nechá dotetovat ke kobře draka, koupí silnou motorku a začne být rychlý...
Jiný se rozvede, najde si o 20 let mladší přítelkyni a začne být neodolatelný...
Další začne prodávat reality a obchodovat na burze a začne být úspěšný...

Jak říkal strýček Cicero...každému co jeho jest...


A tak když to přišlo i ke mě, šel jsem na to malinko jinak.

Na motorce se bojím, k rozvodovému soudu jsem línej chodit, burze nerozumím a rozumět nechci... Rozhodl jsem se podřadit na nižší rychlostní stupeň, ve volnu dělat věci které mám rád a být pouze spokojený...

Krom chalupaření které mě baví a naplňuje, (o tom by mělo být toto náměstí I.P.RUMOVA), jsem se rozhodl zhmotnit si svá malá přání...
Ať už jde o úplně normální rodinu, či fontánu stále dobré nálady, v hlavě jsem měl stále dětský vlhký sen o velké autodráze.
Prostor pro ni, (možná zcela úmyslně) jsem vytvořil po zateplení podkroví a následném udělání podlahy a v duchu jsem už plánoval její umístění a rozvržení dráhy.
A jelikož sliby a sny se mají plnit nejen o vánocích, skočil jsem do toho po hlavě...

Po prolistování internetu, (stačí zadat magické slovo autodráha či slotcar) jsem ale zjistil, že doba a technologie a přístup k dětské hračce se za posledních 30 let malinko změnily.


Takhle by ta vaše mohla vypadat...

Spousty měřítek, analogový nebo digitální systém ovládání, s tím i desítky výrobců, dráhy z plastu nebo dřeva, to vše způsobilo to že jsem na to zíral jak čerstvě vybalená autodráha SHADOW z roku 1980.


Stařenka, ale stále čiperná...

Ne, samozřejmě jsem to nevzdal, nořil jsem se do toho jak rozinka do rumu a o tom jak to pokračovalo, zase v další diagnoze...

A slibuji že ta už o autodráze bude...

Rok práce a je to doma...

A pokud by Vás zajímalo pár stránek, jako inspirace pro stavbu té Vaší, tak vzhůru dolů...

Protože člověk nikdy neví kdy ho to napadne...

I.P. RUMOV 

A jak že to pokračovalo? Třeba tak...




Žádné komentáře:

Okomentovat